Kokybiškų prekių grąžinimas

Smartoys.lt e-parduotuvėje pirktas prekes pirkėjas turi teisę grąžinti per 14 dienų, jei šios nebuvo panaudotos.
Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje. 
Jeigu prekė turi komplektuojamas dalis, jos taip pat turi būti grąžinamos tuo pačiu metu.
Jeigu prekės buvo pirktos akcijos metu, kartu gaunant papildomą daiktą kaip dovaną, prekės grąžinimo metu, dovana turi būti grąžinama taip pat. 

Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
Prekės gražinamos į pardavėjo sandėlį Arimų 29B-2, Ramučiai, Kauno raj.

Grąžinant būtina pateikti pirkimo dokumentus ir parašyti laisvos formos prašymą grąžinti prekę (-es). Prašymą siųsti el. paštu info@smartoys.lt

Prašyme būtina nurodyti:
* prašymo datą
* grąžinimo priežastį
* banko pavadinimą
* banko sąskaitos numerį, į kurį norėtumėte gauti grąžinamas lėšas
* sąskaitos sąvininko vardą, pavardę
* kontaktinį telefoną

Grąžintą prekę pardavėjas įvertina (pakuotę, prekės kokybę ir pan.). Neradus pažeidimų pardavėjas per 14 dienas nuo raštiško pranešimo gavimo datos, grąžina pirkėjui pinigus už prekes.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė susideda iš komponentų, tačiau grąžinama nepilnos komplektacijos, pardavėjas tokios prekės (-ių) nepriima ir pinigų negrąžina.

Brokuotų arba nepilnos komplektacijos prekių grąžinimas

Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@smartoys.lt.

Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją apie prekę:
1) Prekės užsakymo numerį;
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką;
3) Prekės pakuotės nuotrauką;
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
c) Prašoma prisiimti prekę ir grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 7 dienas. 

Svarbu žinoti!!!
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant prekes pristačiusiam asmeniui. 

Jei pastebėjote, kad prekė turi pažeidimų:
* apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
* siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų.
* patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
* jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top